1) Hoe verkijg ik een inlog en paswoord om de cataloog te downloaden en naar de webshop te gaan?


                       - druk op de knop "inloggen" rechts boven het scherm

                       - druk dan op de knop "registreer hier" en vul het formulier in

                       - bevestig de mail die u ontvangt in de opgegeven mailbox (kijk  ook bij de spam)

                       - na bevestiging kan u inloggen en al de catalogen raadplegen







2) Wat als ik mijn paswoord vergeten ben of de site blokkeerd is?

                       

voor www.indibeau.be

                       - druk op de knop rechts boven "inloggen"

                       - druk op de knop "wachtwoord vergeten"  

                       - vul je gebruikersnaam en email adres is (let op hoofdletter gevoelig)

                       - druk op "verzenden"

                       - u zal onmiddellijk een mail ontvangen, druk de bovenste link en u zal terug een mail ontvangen                                    met een nieuw paswoord.

                       - met dit paswoord kan u terug inloggen



voor de webshop.

                       -  ga naar account

                       - vul uw email adres in

                       - klik op wachtwoord vergeten

                       - u zal een nieuw wachtwoord ontvangen via mail










3) Hoe paswoord / profielnaam veranderen op de site?

                     

voor www.indibeau.be

                      - log u eerst in op de site

                      - druk rechtsboven op "sitemap"

                      - druk dan boven PROFIEL  op "wachtwoord wijzigen"   of "profiel"

                      - geef je oude wachtwoord in en 2X je nieuwe in of bij profiel wijzig je profielnaam en druk op                                       "opslaan"  


voor de webshop.

                      - log u eerst in op de webshop

                      - druk rechtsboven op "account" dit staat automatisch op uw orders.

                      - druk op account gegevens en klik op accountgegevens wijzigen

                      - onderaan de laatste regel geeft u een nieuw wachtwoord op







5) Hoe kan ik een bestelling plaatsen?


- klik op het tab "webshop"

- maak een gratis account aan

- u ontvangt een mail met uw paswoord

- log in, bij account kan u kiezen account wijzigen, hier kan u uw wachtwoord wijzigen

- u kan nu aankopen in de webshop






6) Hoeveel bedragen de verzendkosten?


Levering zal gebeuren door UPS  boven de 250 euro incl. BTW   geen verzendkosten, enkel indien je cash service wenst (betalen bij ontvangst) moet u deze betalen. Cash service is dus altijd te betalen


- orders binnen België 0 tot 30kg        € 15


- orders naar Nederland  00 tot 20kg     € 18  

                                     


- andere landen: prijs op aanvraag








5) Wat zijn de betalingsmogelijkheden?


in de shop:

- cash

- Visa, mastercard, Maestro   (bij elke betaling +1.95% kosten)



webshop:

- Paypall

- Online betalen via bankcontact

- IDEAL









6) Nemen wij verkochte goederen terug?


Goederen worden enkel terug genomen als deze in een ongeopende verpakking zitten, niet beschadigd is, en ongebruikt.


Inkt wordt enkel terug genomen na max 3 dagen na verkoop, dit enkel indien u inkt ontvangen heeft met een korte houdbaarheidsdatum.


Machines worden nooit terug genomen, de eenvoudige reden is dat wij deze machines niet verder kunnen verkopen als nieuwe machines, u wenst toch ook een nieuwe machine bij uw aankoop?

U kan daarom altijd voor uw aankoop langskomen om de machines te bekijken, we zetten ze graag voor u aan.


Wij maken hier GEEN uitzonderingen op en hopen dan ook op begrip.


.




7) Garantie?


Wij zorgen voor een uitstekende garantie, let op:

voor sommige producten dient u zelf contact op te nemen met de fabrikant, wij zullen deze info met plezier meedelen. De reden hiervoor is dat de fabrikant rechtstreeks met de eigenaar wenst te spreken om zo het probleem sneller en beter op te lossen.


Voor al de andere producten; deze zijn voorzien van een sticker, aan de hand van deze sticker kunnen wij alles terugvinden voor een perfecte garantiebepaling. Is de sticker verwijderd dan is de garantie vervallen


Uw factuur dient ook als garantiebewijs








Indien u nog andere vragen hebt of meer info wenst kan u ons steeds telefonisch of via het contact formulier contacteren.